سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری چیست ؟

شاید نام سئو کلاه سفید یا سئو کلاه سیاه را شنیده باشید، اما تکنیک های سئو کلاه خاکستری مبحث جديدي است كه بايد با آن آشنايي داشته باشيد.سئو کلاه خاکستری تمام استراتژی هاي بهینه سازی موتور جستجو و افزایش رتبه بندی را يكجا نسبت به سئو کلاه سفید و سياه دارد.

در دنیای بازاریابی اینترنتی، سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا مشتریان به اولین لینکی که از نتايج جستجو ظاهر می شود روی آن کلیک می کنند. برای بهبود محبوبیت سایت خود می توانید از تاکتیک های قانونی به نام بازاريابي کلاه خاکستری استفاده کنید.

قدمت برخی از تکنیک های کلاه خاکستری به اندازه خود اینترنت است. اگر فردی هستید که به دنبال راه های مختلفی برای افزایش ترافیک موتورهای جستجو هستید ، تکنیک های سئو کلاه خاکستری بسيار مهم است. بنابراین ابتدا اجازه دهید در مورد اینکه سئو کلاه خاکستری چیست و بهترین شیوه های سئوی که می توانید در سایت خود برای افزایش ترافیک جستجوی خود پیاده سازی کنید ، صحبت کنیم .

سئو کلاه خاکستری 1

سئو کلاه خاکستری چیست؟

سئو کلاه خاکستری یک روش سئو است که ترکیبی از سئو کلاه سفید و کلاه سیاه است. سئو کلاه خاکستری ریسک بیشتری نسبت به سئو کلاه سفید دارد، زیرا از دستورالعمل های موتور جستجو برای افزایش رتبه صفحه سايت استفاده می کند. تکنیک‌های سئو کلاه خاکستری، سیاه را به رنگ سفید در می‌آورند.

سئوی کلاه خاکستری عمدتاً با تاکتیک های مشکوکی سروکار دارد که برخی از آنها ممکن است به سئو کلاه سیاه تبدیل شوند. شما می توانید این موارد را تا حدودی خطرناک در نظر بگیرید، اما اگر آنها را به درستی انجام دهيد، نتایج فوق العاده ای دارد.در كل، هیچ مشکلی در امتحان کردن آنها وجود ندارد، به خصوص زمانی که به دنبال راه های نسبتا مطمئني برای افزایش ترافیک موتور جستجوی خود هستید.

آشنايي با راهكارها و تكنيك هاي سئو كلاه خاكستري

  • گرفتن دامنه

یکی از تکنیک‌های پرکاربرد سئو كلاه خاكستري، خرید دامنه‌های منقضی شده است، خرید دامنه های منقضی شده به منظور بهبود نمایه بک لینک وب سایت شما یکی از پرکاربردترین تاکتیک های سئو خاكستري توسط بسیاری از مردم در سراسر جهان است.

روش سئو کلاه خاکستری با دامنه های منقضی شده به دو صورت قابل استفاده است:

 

استفاده از ریدایرکت 301 برای هدایت تمام قدرت پیوند به دامنه فعلی خود برای بهبود اعتبار آن.شما هرگز نميتوانيد بفهميد یک دامنه منقضی شده چه نوع بک لینک هایی دارد. اگر دامنه به طور کامل با لینک های سمی یا لینک های شکسته پر شده باشد، خرید آن برای اهداف سئو فایده ای ندارد. بنابراین از ابزارهایی مانند Semrush ، Ahrefs و غیره برای یافتن منابع بک لینک دامنه استفاده کنید.

  • تغییر مسیر 301

ریدایرکت 301 یک فرآیند تغییر مسیر است که در آن یک صفحه به طور دائم به یک مکان جدید مانند صفحه وب یا وب سایت منتقل می شود. اين تغيير مسير موتورهای جستجو مانند گوگل را راهنمایی می کند تا کاربران را به مکان صفحه جدید هدایت کنند. شما به سادگی می توانید از یک پلاگین ریدایرکت 301 ( افزونه رایگان وردپرس) استفاده کنید تا تمام دامنه های منقضی شده خریداری شده خود را به وب سایت یا صفحه اصلی وب خود هدایت کنید و اين يكي از تكنيك هاي سئو خاكستري است.

  • میانگین طول محتوای محتوا

آیا تا به حال مقاله های طولانی با بیش از 3000 کلمه نوشته اید؟اکثر وبمسترها نمی‌دانند که محتوای طولانی زمانی بهترین نتیجه را دارد که در ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو را كسب كنند. اگر در یک صنعت رقابتی هستید و پست های وبلاگی 1000 کلمه ای ایجاد می کنید، برای یک یا دو ماه شروع به ایجاد پست های وبلاگ بیش از 2000 کلمه کنید .همچنين به روز رسانی پست های وبلاگ خود با محتوای بیشتر یکی از بهترین تکنیک هایی كلاه خاكستري است که می توانید برای افزایش ترافیک ارگانیک خود پیاده سازی کنید.

  • استفاده از شبکه های وبلاگ خصوصی (PBN)

شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) گروهی از وب‌سایت‌هایی است که از آنها برای ایجاد بک لینک به وب‌سایت استفاده می‌شود تا در گوگل رتبه بگيرد.هدف از PBN برای اهداف سئو کلاه خاکستری این است که به یک دامنه مرکزی پیوند داده شود تا بیشترین ارزش لینک كسب شود.توجه داشته باشيد، PBN در واقع یک استراتژی سئو کلاه سیاه هستند، اما اگر مسیرهای ريدايركت خود را به گونه ای پوشش دهید که گوگل نتواند تشخیص دهد که شما مالک تمام وب سایت ها هستید، این تکنیک در حوزه سئو کلاه خاکستری قرار می گیرد.

  • ایجاد لینک

وب 2.0 همچنین تحت تکنیک های سئو کلاه خاکستری قرار می گیرد زیرا کاربران می توانند محتوا را با استفاده از دایرکتوری های وب 2.0 مانند سایت های ارسال پست مهمان، انجمن ها و غیره به اشتراك مي گذارد.

اگرچه اکثر لینک هایی که از وب 2.0 دریافت می کنید nofollow هستند، اما برای افزایش سئو و رتبه بندی و ترافيك وب سایت ارزشمند هستند.

  • ساخت وبلاگ ها

ساخت وبلاگ یک تکنیک سئو کلاه خاکستری است که رتبه بندی موتور جستجوی را بدون جریمه شدن بهبود مي بخشد.

  • ایجاد چندین حساب رسانه اجتماعی

داشتن یک حساب رسانه اجتماعی برای وب سايت ها یک روش سئو کلاه سفید برای به اشتراک گذاری لینک ها است. با این حال، اگر چندین حساب رسانه اجتماعی ایجاد کنید تا به طور مصنوعی اشتراک گذاری و پیوند به وب سایت خود افزایش دهید، این یک روش سئو کلاه خاکستری محسوب مي شود.

سئو کلاه خاکستری 2

آیا سئو کلاه خاکستری غیرقانونی است؟

سئو کلاه خاکستری غیرقانونی نیست. هیچ قانونی توسط تکنیک های سئو کلاه خاکستری نقض نمی شود. با این حال، سئو کلاه خاکستری برخلاف روش‌های ممنوعه موتورهای جستجو است و می‌تواند سایت شما را از صفحات نتایج موتور جستجو ممنوع کند.

سئو کلاه خاکستری در مقابل سئو کلاه سیاه

تفاوت بین سئو کلاه خاکستری با سئو کلاه سیاه در اینکه کلاه خاکستری از تکنیک هایی استفاده می کند که همیشه مغایر مستقیم دستورالعمل های موتورهای جستجو نیستند. این منطقه خاکستری همان چیزی است که سئو کلاه خاکستری را وسوسه انگیزتر از روش های سئو کلاه سیاه می کند.

سئو کلاه خاکستری در مقابل سئو کلاه سفید

تفاوت سئو کلاه خاکستری با سئو کلاه سفید در این است که کلاه خاکستری ریسک بیشتری نسبت به سئو کلاه سفید دارد. یک تکنیک بهینه سازی موتور جستجوی کلاه خاکستری ممکنه باعث ممنوعیت سایت شما در موتورهای جستجو و سایت های وابسته به آنها شود یا نشود. اما سئو کلاه سفید 100٪ ایمن است.

خلاصه

سئو کلاه خاکستری حد واسط سئو كلاه سفید و سياه است و اگر توسط یک متخصص انجام شود،موثر واقع مي شود.کلاه خاکستری یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو است که سئو کلاه سفید و کلاه سیاه را برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو ترکیب می کند.

از بسیاری جهات، تکنیک های سئو کلاه خاکستری فقط روش های سئو کلاه سیاه هستند .با اين حال،صرف نظر از این موارد، بسیاری از صاحبان وب سایتها از طريق تاکتیکهای سئو کلاه خاکستری مي توانند ترافیک بیشتری كسب كنند.

1 دیدگاه برای “سئو کلاه خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 0.5 دقیقه است