طراحی سایت وردپرسی در اسلامشهر

طراحی سایت وردپرسی در اسلامشهر

قبل از ایننکه در مورد طراحی سایت وردپرسی در اسلامشهر بخواهم صحبت کنم بهتر است بدانید اصلا طراحی سایت برای کسب و کار شما  در این شهر بزرگ و صنعتی چه سودی خواهد داشت ، مطالعه این مطلب می تواند شما را تا رسیدن به موفقیت سوق دهد

همه ما نسبت به جلوه های بصری واکنش نشان می دهیم و به طور طبیعی به سمت طرح های جذاب کشیده می شويم.وقتی نوبت به طراحی وب سایت می رسد، مطالعات بارها و بارها نشان داده که کاربران به سرعت وب سايت شما را تنها براساس طراحی آن قضاوت می کند.

وب سایت شما حاوی تمام اطلاعات مهمی است که بازدیدکنندگان می خواهند در مورد کسب و کار یا سازمان شما بدانند،از جمله اینکه چه کسی هستید، چه محصولات یا خدماتی را می فروشید، اطلاعات تماس، وبلاگ و سایر موارد دیگر. در نتيجه، طراحی سایت موضوع مهمی است كه نباید سهل انگارانه از كنار آن رد شويد. در حال حاضر،اکثر مشاغل می دانند که داشتن یک طراحی وب سایت خوب مهم است و طراحی سایت وردپرسی در اسلامشهر نیز هر روز رو به رشد بوده که آن هم به دلیل جذب مشتری بیشترمی باشد .

 

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای مبتنی بر PHP است كه به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های CMS در جهان تبديل شده است طوری كه بیش از 35 درصد از تمام وب‌سایت‌ها بر بستر اين پلت فرم ها راه اندازی شده اند.

اگر آماده هستید که رئیس خود شوید و به این فکر می کنید که چگونه در این سال یک کسب و کار آنلاين راه اندازی کنید و چگونه از تخصص خود درآمد آنلاين كسب كنيد .ما به شما كمك می كنيم یک نام تجاری به یاد ماندنی در دنيای وب بسازيد و بدون هیچ مرز جغرافیایی بتوانيد مشتری و درآمد جذب كنيد.

چرا بايد طراحی سايت وردپرسی را انتخاب كنيم؟

هر زمان كه صحبت از فناوری در دنيای وب می شود،نام وردپرس اولين چيزی كه به ذهن خطور می كند. وردپرس پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است.برای افراد غیر فنی وردپرس رابط کاربری ساده و استفاده راحت تری دارد.همچنين،وردپرس یک پایگاه منبع باز است كه می توان مطابق هر سليقه ای سفارشی كرد.از طرفی،با انتخاب وردپرس ديگر دردسر ايرادات گوگل از سايت خود را نداريد و تمامی موارد سئو از قبيل سازگاری با موتورهای جستجو ،بهینه سازی تصاوير، پشتیبانی از لینک های ثابت داخلی و غيره به طور خودكار انجام می شود.به طوركلی،طراحی وب سايت بر پايه وردپرس به نفع شما است زيرا به جای صرف هزینه های بسيار به صورت رایگان و ايمن قابل استفاده است.

اگر می‌خواهید یک وب‌سایت خیره‌کننده داشته باشید، باید بدانید که چگونه ویژگی‌های طراحی مختلف، از جمله رنگ‌ها، تصاویر و فونت‌ها می توانند طراحی مثبتی را ايجاد كنند. رنگ تأثیری عمیق و اغلب ناخودآگاه بر رفتار انسان ها و متقاعد کردن یا تحت تاثیر قرار دادن آنها دارد. با توجه به مطالعات صورت گرفته،بیش از 92 درصد از افراد رنگ را مهمترین عامل در خرید محصولات آنلاين می دانند.

در واقع،رنگ یکی از اولین چیزهایی است که مغز ما درک می کند،بنابراين انتخاب رنگ های مناسب در طراحی وب سايت مهم است.خوشبختانه،وردپرس دست ما را در اين مورد باز گذاشته است و بسياری از رنگ های متنوع را می توان انتخاب كرد.

بسیاری از سازندگان و طراحان وب‌سایت ها از قالب های عمومی وردپرس استفاده می كنند،اما نمی دانند برای استفاده صحیح از این ابزارها،باید طراحی وب سايت را به صورت سفارشی انجام دهند. جالب توجه است كه کامپیوترها احساسات یا روانشناسی انسان را درک نمی کنند و اين طراحان وب هستند که بايد با خواندن افكار مردم وب سايت های قدرتمند ایجاد کنند.

حقیقت اینکه طراحی وب سایت رایگان یا کم هزینه هرگز گزينه مناسبی نيست و هرگز درگیر جملاتی نشوید که می توانید در عرض چند ثانیه یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید زيرا ممکن نیست.

سایت وردپرسی در اسلامشهر طراحی سایت وردپرسی در اسلامشهر

چرا طراحی وب سايت وردپرسی مهم است؟

  • 75 درصد از کاربران تنها براساس طراحی بصری سايت را قضاوت مي كنند.
  • محصولات یا خدمات وب سايت هايی با طراحی های قديمی زير سوال می برد،زيرا قطعاً کسب و کارها را بر اساس ظاهر وب سایت آنها قضاوت می کنیم.
  • 94٪ از اولین برداشت های کاربران از وب سایت ها مربوط به طراحی است.
  • تنها 50 میلی ثانیه طول می کشد تا بازدیدکنندگان اولین برداشت را از طراحی وب سایت شما ایجاد کنند .وقتی صحبت از اولین برداشت می شود، کاربران فرصتی برای خواندن سایت شما یا کلیک بر روی چیزی ندارند. اولین برداشت سریع به طراحی بصری بستگی دارد.
  • اگر محتوا و طرح‌بندی شما جذاب نباشد، ۳۸ درصد از مردم دیگر با وب‌سایت شما ارتباط برقرار نمی‌کنند ( منبع )
  • طراحی ضعیف وب نه تنها به اعتبار شما لطمه می زند، بلکه می تواند مشتریان بالقوه را نیز دور کند و اگر محتوای شما جذاب نباشد، احتمالاً بیش از ⅓ بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد.

طراحی سایت وردپرسی در اسلامشهر و مزایای آن برای کسب و کار شما در این شهر

اگر به فكر راه راندازی وب برای كسب و كار خود در شهر اسلامشهر هستيد بايد وب سایت شما منحصر به فرد و متمایز باشد زيرا فقط طراحی وب سایت حرفه ای و با کیفیت می تواند هویت سازمانی کاملی را برای کسب و کار شما رقم بزند و پیام برند شما را به مخاطبان برساند.مهمتر از همه، طراحی‌های خلاقانه بازدیدکنندگان وب‌سایت شما را افزايش می دهد كه در نتيجه منجر به رشد پایدار در فروش و كسب درآمد شما می شود كه تنها طراحان هوشمند از پس آن برمی آيند.

چیزی به نام «طراحی خوب» و «طراحی بد» برای وب سایت شما وجود دارد. بنابراین مهم است که روی یک طراحی وب سایت حرفه ای و با طراحی خوب سرمایه گذاری کنید که به طور موثر با مشتریان احتمالی شما ارتباط برقرار کند.

ما به عنوان یک آژانس طراحی وب سایت موفق،قدم به قدم با مراحل زير به كمك می كنيم:

  • برنامه ریزی

موفقیت یک وب سایت در برنامه ریزی آن نهفته است،شناسایی ویژگی‌های کلیدی، كه يك وب سايت خوب بايد داشته باشد شما را آماده شليك به در گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی می كنيم.

  • طراحی و ساخت تم

ما به صورت خلاقانه وب سایتی را طراحی می کند که با اهداف و تصویر برند شما مطابقت داشته باشد. بسياري از طرح‌ها و تم هاي سفارشي را برای انتخاب شما نشان می دهيم.

  • پشتيبانی و نگهداری

پس از راه‌اندازی، ما برای کمک به تعمیر و نگهداری وب‌سایت ، به‌روزرسانی، بازاریابی، سئو و موارد دیگر برای موفقیت سایت شما در دسترس هستیم.

سایت وردپرسی در اسلامشهر 1 طراحی سایت وردپرسی در اسلامشهر

 

 چرا طراحی سايت وردپرسی بهترین انتخاب است؟

وب‌سایت مجموعه‌ای از صفحات وب است که با یک نام دامنه يا (URL) شنايی و در از طريق یک وب سرور نشان داده می شود.همه وب‌سایت‌های منتشر شده در بستر اینترنت در دسترس عموم مردم قرار می گيرند که به آن شبکه جهانی وب نیز گفته می‌شود.اگر می خواهيد پا به عرصه تجارت و كسب درآمد در دنيای تجارت الكترونيك بگذاريد،اولين قدم ايجاد وب سایت قوی است.طراحی سايت وردپرس در اسلامشهر با توجه به بودجه و سلايق شما طرح های منحصر به فرد و سفارشی برای وب سایت شما پياده سازی می كند.

بسیاری از استراتژی ها،تکنیک ها و مهارت های مختلف در ایجاد یک طراحی قدرتمند صفحه وب دخیل هستند. طراحی سايت وردپرسی در برای شما مردم عزیزاسلامشهر شامل ارزیابی بسیاری از عناصر و ویژگی های طراحی مانند چیدمان، تایپوگرافی، گرافیک، رنگ ها، تصاویر، ناوبری، ساختار، بهینه سازی موتور جستجو، محتوا، طراحی گرافیکی، لینک های رسانه های اجتماعی، سبک های متن، ویژگی های تعاملی، تجربه کاربر، رابط کاربری است. طراحان حرفه ای وب سايت ها می دانند که چگونه با طراحی قدرتمند سايت شما روی دسکتاپ، تبلت و دستگاه های تلفن همراه در بين وب سايتهای ديگر حرف اول را بزند.

 

 

سخنی با شما

شايد جالب باشد بدانيد،تا به امروز تقريبا به تعداد انسان های روی زمين یک وب سایت وجود دارد.هر شرکت،کارآفرین، فریلنسر و سازمانی که به دنبال مشتری است در وهله اول به دنبال راه اندازی يك وب‌سایت منحصربه‌فرد است.

شايد با خودتان بگيد،چرا برای طراحی وب سايت هزينه كنم،وقتي مي شود یک حساب کاربري رايگان در شبکه های اجتماعی ايجاد كرد.شايد اين حرف منطقی به نظر برسد اما شما با طراحی وب سايت می توانيد بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را به مشتری تبدیل کنید و از طريق كمپين هاي بازاریابی و ترفندهاي سئو بدون هزينه های گزاف تبليغات به مشتريان بسياری دست پيدا كنيد.

طراحی وب سایت  یکی از قدرتمندترین ابزارهای کسب و کار شما است.مشتريان شما قبل از اینکه حتی یک کلمه از سايت تان بخوانند،کسب و کار شما را از روی ظاهر قضاوت می كنند.طراحی سايت وردپرسي در اسلامشهر با ارائه خدمات طراحی و توسعه وب سایت به شما كمك می كند،حضور قوي در دنيای آنلاين داشته باشيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 0.5 دقیقه است