وردپرس بهتر سئو ميشه

وردپرس بهتر سئو ميشه یا سایتهایی که با زبان سی شارپ نوشته شده

یک سئوال وردپرس بهتر سئو ميشه  ؟

وردپرس بهتر سئو میشه یا سایت هایی که به زبانهایی مانند #c یا غیره نوشته شده؟ اصلا چرا باید سایت خودمان را سئو کنیم ؟ سئوالاتی که الان پرسیده شده سئوالاتی است که از ذهن هر صاحب کسب و کاری عبور می کند که الان با این مقدمه شروع می کنیم به پاسخگویی به این سئوالات

موتورهای جستجو یکی از بهترین منابع براي يافتن مشتريان آنلاین هستند،وب سايت هايي با سئو بالا مي توانند هزاران بازدید کننده جذب كنند.تقریبا هر صاحب وب سایتي بدون اهميت دادن به سئو نمي تواند رشد كند و بايد با پيچيدگي ها و فوت و فن هاي آن آشنا باشد.در غير اينصورت،ممكنه در دنياي آنلاين سرش كلاه رود.

در حال حاضر،فقط استفاده از وردپرس وب سايت شما را در بازی SEO پیشتاز می کند.اما آيا واقعيت دارد كه وردپرس بهتر سئو ميشه  يا خير و يا آيا وردپرس بهترین گزينه براي بهینه سازی موتورهای جستجو است؟ ياخير.در اين مطلب با پاسخ به اين سوالات شما را با جادوي سئو بيشتر آشنا مي كنيم.

seo for wordpress وردپرس بهتر سئو ميشه

آیا وردپرس بهترین سيستم برای سئو است؟

وردپرس با چندين تكنيك ساده مزيت هاي بيشماري در سئو وب سايت شما ايجاد مي كند.تكنيك هاي وردپرس براي سئو به شرح زير است:

صفحات HTML :اگرچه وردپرس بیشتر به زبان PHP نوشته شده است،اما به دليل وجود صفحات HTML به راحتی توسط موتورهای جستجو پردازش شده و در نتايج جستجو نتايج بالا مي گيرد.

پیوندهای دائمی سئو دوستانه:وردپرس به خودي خود پیوندهای دائمی ايجاد مي كند. این بدان معناست که وردپرس پیوندهای پست‌ها و صفحات حاوی کلمات کلیدی را به موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان نشان مي دهد.

تگ عنوان:عنوان یکی از مهم ترین بخش های سئو داخلی است كه همراه با سایر تگ‌های عنوان،اطلاعات موجود در محتوای وب سايت را به گوگل اطلاع و ساختاردهي مي كند. وردپرس تنها سيستم مديريت محتوا است كه همه تگ هاي عنوان را بدون نوشتن دستی تنظیم مي كند.

ایجاد آسان محتوا:از آنجايي كه محتوا مهمترين ابزار براي بهينه سازي موتورهای جستجو است.خوشبختانه،وردپرس به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ایجاد محتوای با کیفیت بالا را به آسانی ممكن مي سازد.

تصاویر بهینه شده :ویرایشگر وردپرس به شما اجازه می دهد تا تصاوير را با برچسب های ALT، توضیحات و موارد دیگر بهینه سازی کنید كه در سيستم هاي مديريت محتواي ديگر بعيد است.

wordpress 02 وردپرس بهتر سئو ميشه

دلايلي كه وردپرس بهتر سئو ميشه

  • افزونه هاي سئو

وردپرس برای ساختن هر وب سایتی چه تجاری، وب فروشگاه آنلاین و هر موضوع ديگر عالي عمل مي كند.تم هاي وردپرس،علاوه براينكه سایت شما را حرفه ای و جذاب مي كند،بلكه مواردي از قبيل بازدیدکنندگان سایت را افزايش مي دهد.كه هر دوي اين موارد رتبه‌بندی جستجوی وب سايت شما را افزايش مي دهد. افزونه هاي سئوي وردپرس را نيز نمي توان ناديده گرفت،افزونه هايي از قبيل Yoast SEO و All-in-One SEO Pack  دو افزونه اي هستند كه تاثير بسزايي در افزايش سئو سايت مي گذارد.

افزونه Yoast SEOبخش‌های خاصی از پازل سئوی وردپرس را تشكيل مي دهد كه تقريبا 80 درصد سدو سايت از قبل سئوی درون صفحه و نکات کپی رایتینگ SEO ،robots.txt ، نقشه‌های سایت XML ، بهبود تصاویر، ادغام سایت شما با ابزارهای خارجی مانند کنسول جستجوی گوگل را انجام مي دهد.

  • تمرکز وردپرس بر تجربه کاربری

تم ها و افزونه های وردپرس با هم کار می کنند تا وب سایت ها را حرفه ای، کاربر پسند و جذاب کنند.بازدیدکنندگان از تجربه ای که در یک سایت وردپرس به دست می آورند لذت می برند و همين سبب مي شود كاربران مدت بیشتری در سايت بمانند و همين رتبه سايت شما را در موتورهاي جستجو افزايش مي دهد.

  • مدیریت آسان متاديتاها

هنگامی که از وردپرس استفاده می کنید، می توانید افزونه ای مانند Yoast SEO را دریافت کنید. این افزونه به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه متادیتا را به تمام پست های خود اضافه کنید. هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط را به ابرداده خود اضافه می کنید، سایت شما به احتمال زیاد برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی می کند.

  • بهینه سازی تصاویر

تصاویر برای پست های وبلاگ شما ضروری هستند.تصاوير ابزارهای قدرتمندی برای سئو هستند،وردپرس به شما این امکان را می دهد که برای هر تصویری که استفاده می کنید «متن جایگزین» ایجاد کنید. این بدان معنی است که می توانید کلمات کلیدی خود را به عنوان توضیحات تصویری که توسط خزنده های موتورهای جستجو مورد توجه قرار می گیرند، اضافه کنید.

با وردپرس،می توانید از افزونه ای استفاده کنید که به طور خودکار متن جایگزین برای تصاویر شما ایجاد می کند و اندازه آنها را تغییر دهد تا سرعت بارگذاری صفحه کاهش نیابد.

  • كاهش زمان بارگذاری کند

سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی گوگل در جستجوی موبایل است. بنابراین اگر سایت شما کند باشد، نه تنها کاربران را ناامید می کند، بلکه وب سايت شما را در SERP های گوگل پایین می آورد.خبر خوب این است که وردپرس دارای افزونه های شگفت انگیزی است که به سرعت سایت شما کمک می کند.به عنوان مثال،افزونهShortPixel Image Optimizer  اسناد PDF و تصاویر شما را فشرده می کند تا زمان بارگذاری سایت افزايش يابد.

wordpress 03 وردپرس بهتر سئو ميشه

چگونگي تاثير جادويي افزونه هاي وردپرس بر سئو
  • بارگذاری سریع

در حال حاضر،همه صاحبان وب سايت ها مي دانند که گوگل به مدت زمان بارگذاری وب سایت اهمیت زيادي مي دهد. به خصوص برای سایت های تلفن همراه،مدت زمانی که طول می کشد تا سایت نمایش داده شوند.اگر در حال حاضر با یک سایت کند سر و کار دارید، بايد حتما براي اصلاح وضعيت آن كار كنيد و گرنه از گردونه موتور جستجو حذف خواهيد شد.

  • بهینه سازی موبایل

در حال حاضر،تقريبا همه تم های وردپرس براي موبايل بهینه سازی شده اند.در دنیایی که دستگاه‌های تلفن همراه همه جا تحت الشعاع قرار گرفته اند و گوگل رتبه بندي سايت در موبايل را معیار رتبه‌بندی در نتايج جستجو مي داند كه هیچ وب‌سایتی نباید از آن غافل شود. در واقع، بدون بهینه سازی موبایل، وب سایت ها دیگر حتی در نتایج گوگل نشان داده نمی شوند.

  • امنیت

یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش رتبه‌بندی جستجوي سایت شما در گوگل مشکوک بودن آن به ارسال هرزنامه،يا ويروس است.متأسفانه،در صورت هک شدن،سایت شما همچنان در لیست هرزنامه و جریمه گوگل قرار مي گيريد.خوشبختانه، وردپرس به خودي خود امنیت بالايي دارد و به طور آن را بهبود مي دهد.تیم امنیتی وردپرس در صورت شناسایی هرگونه خطر و آسيبي، اقدامات امنيتي لازم را فراهم مي كند.علاوه براين،از هک شدن سایتتان جلوگيري مي كند.

  • پشتیبانی رسانه های اجتماعی

همانطور که صاحبان وب سايتها دوست دارند در موتورهای جستجو در رتبه های بالا قرار بگيرند، موتورهای جستجوی جایگزین زیادی از جمله پلتفرم های رسانه های اجتماعی با میلیون ها کاربر وجود دارند كه مي توانيد از طريق وردپرس اطلاعات خود را به راحتي در آنها به اشتراك بگذاريد.

  • کاربر پسند بودن

نکته دیگر در مورد پلتفرم این است که به عنوان یک کاربر وردپرس،هرگز تنها نخواهید بود.اگر با مشکل مواجه شدید،مي توانيد از انجمن هاي پشتیبانی وردپرس كمك بگيريد.

wordpress 04 وردپرس بهتر سئو ميشه

دلايلي كه وردپرس بهترین CMS برای سئو است؟

به دنبال بهترین CMS مناسب سئو برای وب سایت خود هستید؟ پس دلایل محبوبیت وردپرس را بدانيد؟

  • دارای تم های سئو دوستانه

هنگامی که از وردپرس استفاده می کنید، هرگز نباید نگران بهینه سازی طراحی سایت خود برای سئو باشید.زيرا كه به سادگی با انتخاب يك تم مناسب مي توانيد بازديد وب سايت خود را افزايش دهيد.

 

به طور خلاصه، وردپرس یک نیروگاه سئو است.با توجه به اینکه موتورهای جستجو مهمترین منبع ترافیک برای اکثر وب سایت ها هستند،اگر می خواهید در نتایج جستجو رتبه بالایی کسب کنید،بهترین گزینه بهبود سئو سايت است.در حال حاضر،این پلت فرم با قابلیت های گسترده SEO  با گوگل و سایر موتورهای جستجو داراي افزونه‌های زیادی برای بهینه‌سازی سئو پیشرفته است.بنابراين،اگر هدف شما رسیدن به صفحه اول گوگل است، پلتفرم وردپرس بهترین گزینه براي اين تضمين است.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 0.5 دقیقه است