سئو سایت در اسلامشهر

سئو سایت در اسلامشهر

قبل از اینکه با خدمات سئو سایت در اسلامشهر ما آشنا بشید بیایید ببینیم که أصلا سئو چیست که با دیدی به مراتب به روز تر و با آگاهی کامل به مبحث سئو نگاه کنیم

ما سئو كاران معتقديم ساختن یک وب سایت بدون در نظر گرفتن سئو، شبیه نوشتن کتاب بدون انتشار آن است در نتيجه هیچ کس نمي تواند آن را پیدا كند يا بخواند، چه رسد به خرید. وب سایت شما نيز همين حكم را دارد اگر براي ديده شدن آن در معرض  ديد و دسترسي مشتريان يا كاربران وب قرار ندهيد،قطعا هيچ ارزشي ندارد.

براي نشان دادن چهره وب سايت خود در اولین نگاه به مشتريان نبايد تنها به طراحي سايت اكتفا كنيد و از قدرت سئو براي ماندن در سكوي موفقيت و سوق دادن کاربران به سمت داستان محصولات و خدمات خود غافل شويد. ما به عنوان سئو وب سایت در اسلامشهر هميشه اين موضوع را گفتيم كه تنها راه اندازي و طراحي وب سايت كافي نيست و سئو و بهينه سازي آن نشان دهنده ارزش اصلی شرکت مي باشد كه مي تواند اهداف تجاری و نیازهای کاربران شما را رفع كند.

از طريق سئو به راحتي مي توانيد پيام شركت خود را به گوش جهانيان برسانيد و پيش چشم ميليون ها وب سايت نشان دهيد و فروش آنلاين خود را ماه به ماه افزایش دهيد.ما سعي داريم دانش و تجربه خودمان را در زمينه استراتژی های سئو تجارت الکترونیک در اختيار شما قرار دهيم و از ديدن وب سايت خود در نتايج بالاي جستجو لذت ببريد.

ما برای سئو سایت در اسلامشهر دقيقا چه كاري انجام مي دهیم؟

کاربران یا مشتریان ستون فقرات هر کسب و کاری هستند. آنها خدمات یا محصولاتی که ارائه می کنید را مي خرند و استفاده مي كنند.بنابراين،تمرکز بر افزايش مشتریان اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهند و مي توانيد به‌طور آنلاین پول نقد بیشتری تولید كنيد. در دنياي گوگل بايد با كلمات و عبارات جستجوي پر تكراار كاربران با مشتريان تان ارتباط برقرار كنيد.در نتيجه،به یک متخصص سئوكار قابل اعتماد نیاز دارید که بتواند سايت شما را در دیجیتال به موفقيت برساند.بسیاری از مردم فکر می‌کنند،سئو سایت در اسلامشهر هزینه اي اضافي است كه مي توان بر روي آن سرپوش گذاشت.

اما اگر مي خواهيد وب سایت خود را به عنوان راهی برای دستیابی به مشتریان مختص خود در نظر بگیرید،نبايد قدرت سئو را دست كم بگيريد. در اصل سئو فرآیندی برای دیده شدن سایت شما در بین ميليون ها سايت است و تعیین می کند که سایت شما در چه قسمتی از صفحات گوگل نشان داده شود.

seo search engine optimization business concept 31965 2461 سئو سایت در اسلامشهر

مشاوره رایگان

ما برای سئو سایت در اسلامشهر چه خدمات در این رابطه ارائه می دهد:

وقتي وب سايت خود رادر گوگل راه اندازي ميكنيد طبيعتا بايد تابع قوانين آن باشيد،زيرا در صورت عدم رعايت قوانين آن جریمه خواهيد شد.در نتيجه براي شروع بايد با اين قوانين و استانداردهای سئو آشنا باشيد. در حقيقت،سئو نوعي راز است و فقط باید راهی پیدا کنید تا به موتورهای جستجو نشان دهید که سایت شما در بالای نتايج قرار دارد.

برخي از قوانين و استانداراهاي سئو كه به آن سئو كلاه سفيد گفته مي شود:

  • کلمات کلیدی باید مرتبط، قابل اجرا و به وضوح با محتوای بدنه صفحه مرتبط باشند.
  • کلمات کلیدی باید توسط موتورهای جستجو مجاز شوند.
  • کلمات کلیدی نباید بارها و بارها در یک صفحه استفاده شوند. آنها باید به طور طبیعی در محتوای صفحه استفاده شوند.
  • فناوری تغییر مسیر (در صورت استفاده) باید همیشه صفحه ای را نشان دهد که محتوای آن حاوی کلمات کلیدی مناسب باشد.
  • هر موتور جستجو باید حداقل از استاندارد حذف روبات ها پشتیبانی کند .
  • اطمینان از اینکه عنوان و URL سايت حاوی کلمات کلیدی مهم باشد.
  • افزودن لینک ها و دکمه هایی که خواننده را به سایت شما بكشاند.
  • طراحی و ناوبری خوب
  • وب سایت خود را موبایل پسند کنید
  • از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید
  • ایجاد بک لینک با کیفیت بالا،برای اینکه وب سایت شما ارزش داشته باشد، مطمئن شوید که از قرار دادن لینک های اسپم خودداری کنید و روی لینک های با کیفیت بالا تمرکز کنید.
  • یکی دیگر از مکان های خوب برای استفاده از کلمات کلیدی،هدر است.بايد از تگ های هدر استفاده کنید و کلمات کلیدی مهم را در آنجا بگنجانید.
  • علاوه براين نبايد از كلمات كليدي مشابه غافل شويد زيرا اگر از یک کلمه کلیدی بارها استفاده کنید، برخی از خزنده هاي موتورهای جستجو صفحه شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند .
  • تحقیق جامع کلمات کلیدی و استفاده از آنها در متون، تصاویر،ساختارهای URL و پيوندها

images سئو سایت در اسلامشهر

چرا ما آنقدر بر روي سئو تاكيد مي كنيم؟

دغدغه سئو سایت در اسلامشهر اينكه سایت هایی که با استانداردهای کیفیت SEO مطابقت ندارند براي اينكه در خطر حذف از فهرست موتورهای جستجو قرار نگيرند،فرصت پياده سازيسئو کلاه سفید يا همان قوانين و استانداردها و تاکتیک های سئو كه قدرت نشان دادن موقعیت وب سایت شما در نتایج گوگل را دارد،داشته باشد.

اگر تجربه اي هر چند كم در راه اندازي وب سايت داشته باشيد حتما اين جمله را شنيديده ايد که محتوای با کیفیت پادشاه است،اما مفهوم اين جمله چيست. در یک وب جهانی ایده آل،سایت شما تنها براساس محتوا در صدر ليست موتور جستجو قرار می گیرد و تنها با محتوای عالي و جذاب مي توانيد موفق شويد.

البته هزینه بالای اولیه مانعی برای بسیاری از سئوکاران است. کار بهینه سازی که در چارچوب سئو کلاه سفید مجاز است بسیار زمان بر و گاهی پیچیده است.با این حال، در دراز مدت، پایه و اساس کسب و کار شما را محكم مي كند.زيرا وب سايتي كه توسط موتورهاي جستجو شناخته نشود و هیچ بازدیدکننده ای نداشته باشید،بسيار ناراحت كننده است.

  • بك لينك

اگر تازه وارد دنياي وب شده ايد حتما نام  بك لينك براي شما تازگي دارد.بسیاری از وبلاگ نویسانی که اخیراً وبلاگ یا وب سایتي راه اندازی کرده اند درک معنای کلمه “بک لینک” برايشان مشكل است.

ربات هاي گوگل هنگام خزیدن و نمايش  صدها فاكتور را در نظر مي گيرند كه يكي از آنها بك لينك است. بک لینک های وب سایت شما نشان دهنده اينكه گوگل بفهمد صفحات شما چگونه و از چه راه هایی رتبه بندي شده است.در نتيجه،بک لینک ها به ویژه برای سئو مهم هستند زیرا نشان دهنده رای اعتماد سايت شما مي باشند.

مشاوره رایگان

چطور بايد بك لينك هاي با كيفيت داشته باشيم؟

اینفوگرافیک یکی از محبوب ترین روش ها برای كسب ترافیک به وب سایت شما و به دست آوردن بک لینک های ارزشمند است و شما مي توانيد از اين طريق نيز بك لينك كسب كنيد.

وبلاگ نویسی به صورت پست های مهمان را موثرترین راه برای دستیابی به مخاطبان جدید است. با انتشار مقالات در سایر وب سایت های محبوب، محتوای شما در معرض دید خوانندگان جدید قرار خواهید گرفت .ساخت لینک های داخلی و ايجاد يك ساختار پيوند داخلي مي توانيد بك لينك سازي بي نظير كنيد.

از گزارش های کنسول جستجوی گوگل برای دریافت بک لینک استفاده کنید.همچنين،نوشتن محتوای آسمان خراش به معني محتوايي بیش از 10000 کلمه که تمام جنبه‌های موضوع را با جزئیات مناسب پوشش دهد كه در نتيجه به اين ترتيب بک لینک های زیادی دريافت خواهيد كرد و شركت در انجمن های مختلف و نوشتن ريپوتاژ سبب ايجاد بك لينك براي سايت تان مي شود.

کسب بک لینک های با کیفیت گاهی اوقات چالش برانگیز است،اما سئو سایت در اسلامشهر فرصت هاي لينك سازي هوشمندانه اي را در اختيار شما قرار مي دهيم.در نهایت، به یاد داشته باشید که حفظ بک لینک ها به اندازه ساختن آنها مهم است. ما با در نظر گرفتن لینک عدم فالو كه از نظر رتبه بندی مفید نیستند و لینک های بي کیفیت که از سایت های هک شده و سایت های اسپم می آیند،سعي مي كنيم لينك هاي مناسبي را براي شما در نظر بگيريم.

 

  • سئو تضميني

در حال حاضر، آژانس هاي بهينه سازي سئو زيادي به صورت آنلاين و فيزيكي فعاليت مي كنند که قول می‌دهند کسب و کار شما را به بالاترين سطح در موتورهای جستجو برسانند.اين در حالي كه چند هفته تا چند ماه یا حتی سال ها طول مي كشد تا استراتژی های سئو نتایج مثبت خود را در وب سایتتان نشان دهند.البته به اين نكته توجه داشته باشيد كه خدمات سئويي که ادعا می کنند رتبه بندی سايت شما را در 30 روز یا 15 به رتبه اول را در نتایج گوگل مي رسانند، چیزی جز کلاهبرداری نيست.

سئو کلاه سیاه 4

مشاوره رایگان

خدمات سئو تضمینی به چه معناست؟

خدمات سئو تضمینی به معني جذب درصد خاصی از كاربران يا مشتريان در یک ماه است.البته بازهم نمي توان سئو را تضميني دانست زيرا شما نمی توانید به طور عيني متوجه شويد كه گوگل چگونه سایت شما را رتبه بندی كرده است،از طرفي ممكنه شركت هاي سئو از طريق تبليغات و نه سئو مشتريان بسياري را به سايت شما بكشانند كه در نتيجه علاوه بر هزينه هنگفت به رتبه و اعتبار وب سايت شما آسيب مي رساند.

هر کسب و کاری آرزوی رتبه بندی در صفحه اول را دارد،اما نبايد براي رسيدن به آن عجله كرد. بسیاری از شرکت‌هایی که سئوی تضمینی ارائه می‌دهند به استراتژی‌های کلاه سیاه متوسل می‌شوند که توسط گوگل محكوم شده و در نتيجه وب سايت شما جريمه خواهد شد.

به عنوان مثال، بسیاری از شرکت های سئو اصرار دارند که کلمات کلیدی را برای شما هدف قرار دهند به جای اینکه شما به آنها بگویید کدام کلمات کلیدی را مي خواهيد در وب سايت خود به كار ببريد. دلیل این امر اینکه چنین آژانس هایی کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند که رقابت کمتری برای رتبه بندی دارند و در بیشتر مواقع چنین کلمات کلیدی ارزش رتبه بندی برای کسب و کار شما را ندارند .

همیشه برنده و بازنده در اين امر وجود دارد.يعني به ازای هر سایتی که ترافیک کسب می کند،سایت دیگری ترافیک خود را از دست می دهد و استراتژی بلند مدت نياز دارد.

شركت سئو سایت در اسلامشهر تنها ضمانت سئويي كه ارائه مي دهد،خدماتی براي قرار گرفتن در رتبه بالاتر در صفحه اول گوگل بر حسب نيازهاي منحصر به فرد کسب و کارتان است.

  • سرعت بالا در بدست آوردن رتبه

بسياري از افراد به دليل اينكه دوست دارند يك شبه ترافيك بالا جذب كنند و به سرعت رتبه بالا در گوگل كسب كنند ترجيح مي دهند،به جاي سرمايه گذاري بر روي سئو هزينه خود را براي تبليغات گوگل پايه ريزي كنند. اما سئو ابزار مهمی كه به کسب و کار شما بهترین شانس را براي موفقيت طولاني مدت در فضاي آنلاين مي دهد،حتی اگر اين فرآیند بهینه سازی مدتی زمان زيادي طول بكشد اما قطعا ارزشش را دارد.

وقتي فردي سايتي را راه اندازي مي كند،دوست دارد کسب و کارش در اولين نتايج گوگل برای جستجوهایی که حول محور کالاها یا خدماتی که می فروشد نشان داده شود.زيرا كه بسياري از افراد از موتورهای جستجو مانند گوگل برای یافتن اطلاعات اطلاعاتي كه قصد خرید دارند،استفاده می کنند.  سئو سایت در اسلامشهر وب‌سایت شما را بررسی مي كند و با اصلاح و بررسي سلامت سئوی سايت شما به سرعت رتبه بالاي در گوگل را كسب كنند.

  • انجام پروژه به دو صورت کلمه ای و ماهانه

افراد هنگام انجام تحقیقات آنلاین از کلمات کلیدی برای پيدا كردن وب سايت هاي مورد نظر خود استفاده می کنند.بنابراین اگر محتوای شما در حین جستجوي كاربران در ديد مخاطبان قرارگيرد،ترافیک و مشتريان بیشتری به دست خواهید آورد.انجام پروژه هاي سئو با تحقیق کلمات کلیدی و عبارات جستجویی که هر روزه در موتورهاي جستجو تايپ مي شود كار چندان آساني نيست.بررسي اين كلمات به صورت ماهانه علاوه بر انتخاب بهترین هاي آنها كمك مي كند كلمات كليدي بيشتري را وارد سايت خود كنيد.

كلمات كليدي معمولا براساس اهداف شركت تان و مواردي از قبيل زير:

شما کی هستید؟

نام تجاری شما در مورد چیست؟

چه چیزی شما را خاص می کند؟

وب سایت شما در مورد چیست؟

چه وعده هایی در وب سایت خود می دهید؟

چرا كاربران جستجو می کنند؟

آیا آنها به این دلیل جستجو می کنند که سؤالی دارند و می خواهند به آن سؤال پاسخ دهند؟

آیا آنها به دنبال وب سایت خاصی هستند؟

آیا آنها به این دلیل جستجو می کنند که می خواهند چیزی بخرند؟

فهرستی از موضوعات مرتبط تهیه شود كه مخاطبان در گوگل جستجو می کنند. به عنوان مثال، اگر وب سایت شما محتوایی در مورد بررسی تجهیزات گلف منتشر کرده است، استفاده از کلمات کلیدی دم بلند مانند ” بهترین چوب گلف آهنی چیست ” در مقایسه با کلمه کلیدی ” چوب گلف ” مخاطب بهتري را جذب می کند.کلمات کلیدی دم بلند معمولاً کلیک های کمتری دریافت می کنند.

سئو سایت در اسلامشهر با تحقیق در مورد کلمات کلیدی که حجم بالایی از جستجو در ماه دارند،به دو صورت دوكلمه اي و ماهانه یک استراتژی کلیدواژه قوی براساس موضوعات مهم و مرتبط بر اساس کسب و کار شما ایجاد و اجرا مي كنيم که به شما کمک كند عبارات جستجویی پر اهميت  را پیدا کنید.

Seo سئو سایت در اسلامشهر

مشاوره رایگان

سخن پاياني سئو سایت در اسلامشهر

آرزوي بسياري از صاحبان وب سايت ها تسلط بر جايگاه صفحه اول گوگل است. وب سایت شما روشی است که شما با جهان صحبت می کنید و به مشتریان خود نشان می دهید که چه محصول و خدماتي داريد.بهینه سازی و سئو موتور جستجو یکی از روش هاي بسیار محبوب بازاریابی دیجیتال است كه براي بسياري از افراد نابلد گيج كننده است و انجام آن بیش از حد طاقت‌فرسا است و نمي توان به تنهايي آن را انجام داد.

راه های مختلفی وجود دارد که یک کسب و کار می تواند به مشتریان خود دسترسی پیدا کند،مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) ، رسانه های اجتماعی، تبلیغات چاپی و موارد دیگر. اما بهینه سازی موتور جستجو جنبه مهمی از یک برنامه بازاریابی جامع است. طبق تحقیقات، 85٪ از کاربران موتورهای جستجو از کلیک کردن بر روی تبلیغات پولی اجتناب می کنند و  75٪ از جستجوگران  هرگز روي اولین یا دومین نتايج جستجو کلیک نمی کنند.به همين دليل شما نياز به استراتژی کارآمد سئو براي جذب مشتریان خود داريد. از طرفي،بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای بازاریابی کسب و کار شماست.

حال شركت سئو سایت در اسلامشهر چگونه به کسب و کار شما کمک می كند، ما در ابتدا یک جلسه 60 تا 90 دقیقه ای برای بحث در مورد مشتری شناسی مشتری، رقبا، نحوه ردیابی مشتریان جدید، کلمات کلیدی هدف ،رتبه بندی و ترافیک فعلی و کمپین سئوي وب سايت شما مي گذاريم. بعد از آن يك استراتژي منظم براي ايجاد و ارسال محتوا و كلمات كليدي در نظر مي گيريم،زيرا كه ارسال تعداد تولید محتوا براي اينكه سايت به طور منظم در نتايج گوگل بخزد بسيار مهم است.

هنگامی که استراتژی کلی سئو شما را برنامه ریزی کردیم، گام بعدی بهینه سازی وب سایت و صفحات آن است. در این مرحله، بايد مطمئن شویم که وب سایت و تمام صفحات فرود به درستی برای موتورهای جستجو بهینه شده اند و سعي مي كنيم حضور آنلاين شما را قوي نشان دهيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 0.5 دقیقه است