سئو خارجی سایت

سئو خارجی چیست و چگونه باید اعمال شود

کسب و کارهای کوچک معمولا ترجیح می دهند از خدمات سئوی در دنیای دیجیتال امروزی استفاده كنند. اگر روی سئوی کسب و کار خود تمرکز کنید ،مي توانيد در عرصه آنلاین در موتورهای جستجو در گوگل رقابت كنيد. به طور عاميانه سئو خارجی سایت به فعاليت هاي خارج از سايت اطلاق مي شود.متاسفانه برخي افراد با ناديده گرفتن تكنيك هاي سئو تمام هزينه و زمان خود را هدر مي دهند. در مقاله هاي قبلي ما در مورد سئو و انواع آن مفصل صحبت كرديم.به طور خلاصه، سئو به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد و باعث افزایش رتبه صفحه در گوگل و درنتيجه ميزان افزايش بازديدكنندگان مي شود.

سئو به دو قسمت سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم بندی می شود.سئو داخلی شامل شمل مواردی مانند ساختار وب سایت، محتوا و یا بهینه سازی سرعت سایت ، متاتگ عنوان، متاتگ توضیحات، تگ عکس، متن و غیره مي باشد و سئو خارجی شامل لینک سازی یا لینک بیلدینگ (link building)، شبکه های اجتماعی و سئو محلی است كه به سایت امکان نمایش بیشتر در موتور جستجو را می دهد. همانطور كه مي بينيد سئو خارجي تاكتيكي كه كسب و كار شما را به درآمد و سوددهي مي رساند بنابراين دانستن اينكه سئو خارجي چيست و چه نقشي بر رشد كسب و كارها دارد بسيار مهم است.

سئو خارجی و ارتباطات

سئو خارجي سایت چيست؟

جذب ورودی و ترافیک به وب سایت و نمایش دادن وب سايت به كاربران بيشتر به عنوان سئو خارجی سایت در نظر گرفته مي شود.به طور معمول، لینک های خارجی نسبت به لینک های داخلی ارزش بیشتری دارند.

فرآیند سئوی خارجی وب سایت شما را قادر می سازد تا در پلتفرم دیجیتالی تبلیغ شود. در حین تبلیغ، این کار به روشی بهینه برای موتورهای جستجو انجام مي گيرد. اولین مورد از مطالعات سئو خارجی ایجاد مقالات تبلیغاتی و انتشار آنها است. یکی دیگر از مطالعات سئو خارجی، بک لینک است .با این حال، مطمئن شوید که کیفیت سایتی که به آن لینک می دهید بالا باشد.

تعریف سایت در رسانه های اجتماعی یکی از عملیات سئو خارجی است. همه لینک ها به طور خودکار  dofollow می شوند. برای ایجاد لینک nofollow، باید تگ rel=“nofollow” را داخل کد وب سايت خود اضافه کنید.

سئو خارجی سایت 2

سئو خارجی سایت را چگونه باید روی سایت خود اعمال کنیم؟

سئوی خارجی را می توان به عنوان یک حرکت استراتژیک برای وب سایت در نظر گرفت. در واقع، تمام عملیات سئو که در سایت خود انجام مي دهيد، استراتژی هایی هستند که به شما امکان می دهد در دنیای دیجیتال جایگاه بالايي کسب کنید. تنها وب سايت هايي كه قوی ترین استراتژی را دارند می توانند در دنیای دیجیتال بمانند و به مخاطبان بیشتری دسترسي پيدا كنند.

یکی دیگر از عناصر دخیل در فرآیند سئو خارجی، رتبه بندی H1، H2، H3 است. این تگ ها بايد به صورت متوالی در سرفصل ها اعمال شوند .علاوه بر این فرآیندها، به روز رسانی مداوم وب سایت مهم است و تضمین می کند که فرايند بارگذاري سايت افزايش مي يابد.

off page optimization سئو خارجی سایت

 

انواع تاكتيك هاي سئو خارجي سایت

  • لینک بیلدینگ

لینک های با کیفیت اولین و مهمترین چیزی است که در سئو خارجي اهميت دارد.

لینک بیلدینگ محبوب ترین تکنیک بازاریابی است که توسط متخصصان سراسر جهان به کار گرفته شده است. سه نوع لینک سازي وجود دارد كه بايد آنها را در سايت خودقرار دهيد:

پیوندهای طبیعی : یک کاربر/مشتری/خواننده محتوای صفحه شما را می شناسد و دید مثبتی نسبت به خدمات شما دارد و به عنوان نشانه اعتماد و قدردانی به کسب و کار شما لینک می دهد.

ساخت لینک به صورت دستی : به طور عمدی از مشتریان بخواهید به محصول شما لینک دهند، یا از آنها بخواهيد محتواي شما را به اشتراک بگذراند.

پیوندهای خودساخته: پیوند وب سایت خود را در نظرات ، یا در فهرست های وب، انجمن ها، بیانیه های مطبوعاتی و غیره (اکثر آنها در دسته کلاه سیاه قرار می گیرند) قرار دهيد.

  • قدرت رسانه های اجتماعی را دست كم نگيريد

از نظر گوگل هنگام رتبه‌بندی وب سايت، شبكه هاي اجتماعی بسيار مهم است .

فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و اینستاگرام شبكه هاي رایج هستند. یکی  از تکنیک های اصلی سئو خارجي، مشارکت در رسانه های اجتماعی است. اگر می‌خواهید کسب‌وکار، وب‌سایت یا وبلاگ خود را محبوب کنید، بايد در چندین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تعامل داشته باشید. اشتراک گذاری و لایک ترفندهای جادویی رسانه های اجتماعی هستند كه باعث رشد و گسترش کسب و کار شما مي شود.

Social Media of page سئو خارجی سایت

  • اشتراک فید RSS

همه وبلاگ ها و مارک های کم و بیش معتبر یک جعبه اشتراک RSS در سايت خود دارند. RSS مخفف عبارت Rich Site Summary است و اطلاعات صفحه را در قالب XML در دسترس كاربران قرار می‌دهند. به اين ترتيب كاربران به سمت تمايل زيادي در اشتراك گذاري محتواي سايت و درج آدرس ایمیل خود در سايت است.

rss of page سئو خارجی سایت

  • درج نظر و كامنت

کامنت گذاری در وبلاگ یک فعالیت عالی سئو خارجي است که ترافیک ارگانیک را به وب سایت شما هدایت می کند.

  • ارسال پست مهمان

با نوشتن پست‌های مهمان در وب سايت هاي ديگر ، نه تنها به شما کمک می‌کند بک لینک‌های باکیفیت بسازید (دحب!)  بلكه  كاربران بيشتري به وب سايت شما سرازير مي شوند.

  • ارسال نظر در انجمن ها

انجمن ها مکانی عالی برای تبلیغ وب سایت هستند و بخشی از تکنیک های سئوی خارجي است. پلتفرم‌های پرسش و پاسخ افراد زيادي را به سايت شما مي كشاند.

  • ارسال ویدئو

براي محتواي خود ويديو بسازيد و  ويديو خود را با عنوان، توضیحات، برچسب ها و لینک های مرجع مناسب به سايت هاي ارسال ويديو. این روش یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای دریافت لینک‌های برگشتی با کیفیت است .

  • ارسال اینفوگرافیک

اینفوگرافیک های خلاقانه بسازید و آنها را در وب سایت های ارسال اینفوگرافیک ارسال کنید و لينك بگيريد.

  • استفاده از Google My Business

Google My Business یکی از محصولات رايگان Google است. بخ وسيله اين پلتفرم به طور هوشمندانه محتوا و پیوندها را بهینه کنید و از این طریق ترافیک بيشتري دريافت كنيد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 0.5 دقیقه است