تأثیر سئو محلی در شغل شما

تأثیر سئو محلی در شغل شما

تأثیر سئو محلی در شغل شما در حال حاضر می‌ تواند بسیار قدرتمند و جوابگو باشد. به گونه‌ ای که از هر پنج کاربر چهار نفر از آن ها از جستجو محلی به منظور یافتن اطلاعات استفاده می‌ کنند. این موضوع می تواند به این معنی باشد که اگر کسب و کار شما برای جستجو محلی بهینه سازی و سئو نشده باشد، ممکن است ۸۰ درصد از مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. بنابراین در حالت کلی اگر می‌ خواهید کسب و کار خود را رونق و گسترش بدهید، بهتر است سئو محلی را جدی بگیرید.

 

تأثیر سئو محلی در شغل شما چیست؟

در واقع سئو محلی کمک می‌ کند تا بتوانید کسب و کار و محصولات و خدمات خود را با در نظر داشتن چشم انداز مشتریان محلی ارتقا بدهید. به منظور جمع آوری کردن اطلاعات برای جستجو محلی، موتور های جستجو بیشتر بر سیگنال‌ هایی همانند محتوای محلی، صفحات پروفایل، شبکه‌ های اجتماعی، نقل قول ها و لینک‌ ها در ارائه نتایجی که به کاربر محلی مربوط باشد، تکیه می کند.

سئو و بهینه سازی موتور های جستجو محلی، یکی از شاخه‌ های سئو می‌ باشد که بیشتر بر روی بهینه‌ سازی یک وب سایت به منظور پیدا شدن نتایج جستجو محلی تمرکز می‌ نماید. به منظور دریافتن تأثیر سئو محلی در شغل شما فقط کافی است به آمار ها نگاهی بیاندازید تا متوجه اهمیت بسیار بالای این نوع سئو شوید. بیش از ۷۸ درصد جستجو های محلی که با موبایل صورت می‌ گیرد به خرید آفلاین از سایت شما منجر خواهد شد. بیش از ۵۰ درصد کاربران از جستجوی محلی به منظور پیدا کردن دکتر و یا غیره استفاده می‌ نمایند.

local seo 02 تأثیر سئو محلی در شغل شما

نکات مهم برای افزایش تأثیر سئو محلی در شغل شما

چند نکته مهم و مفید وجود دارد که می‌ توانند در افزایش تأثیر سئو محلی در شغل شما نقش بسزایی را ایفا نمایند. از جمله این نکات می توانیم به بهینه سازی Google My Business، بهبود ساختار لینک های داخلی، اضافه کردن صفحات لوکیشن به سایت، تولید کردن محتوای محلی اشاره کنیم، در ادامه به توضیح این موارد خواهیم پرداخت.

 

بهینه سازی Google My Business

یکی از این نکات که در افزایش تأثیر سئو محلی در شغل شما نقش دارد، بهینه کردن Google My Business می باشد. از زمانی که گوگل توانسته است محتوا هایی که به اشتراک گذاشته می‌ شوند را بیشتر درک نماید، می‌ تواند با استفاده از Google My Business کاری کند تا نیاز های گوگل را بدانید و در راستای برطرف کردن آن اقدام کنید.

به نوعی از این طریق گوگل نیز از کسب و کار شما حمایت می‌ کند و شما را تأیید می‌ نماید. در صورتی که بتوانید اعتبار گوگل را برای کسب و کار خود به دست بیاورید، موتور های جستجو به طور بالقوه‌ ای کسب و کار شما را از طریق اختصاص دادن یک فضای سایدبار در جستجو محلی به کاربران محلی نشان خواهد داد.

به منظور اطمینان از بهینه سازی Google My Business لازم است که یک صفحه Google My Business ایجاد کنید و از Google posts در حساب خودتان استفاده نمایید. به گونه‌ ای از این طریق مشتریان را تشویق کنید تا به صورت آنلاین نظرات خود را با شما به اشتراک بگذارند و شما با ذکر آدرس مطلب یا فروشگاه یا شرکت خود جواب آن‌ ها را بدهید تا از این طریق اعتبار کاربران و گوگل را کسب نمایید.

 

بهبود ساختار لینک‌ های داخلی

لینک‌ های خارجی که به سایت شما وارد می‌ شوند، بسیار معتبر و ایده‌آل می‌ باشند. اما به همان اندازه تنظیم ساختار لینک داخلی سایت شما نیز حائز اهمیت است و به نوعی موجب افزایش رتبه سئو شما خواهد شد. به دلیل اینکه لینک‌ های داخلی از Navigation سایت شما پشتیبانی می‌ کنند و همچنین به معماری اطلاعات سایت شما کمک می‌ نماید، بسیار مهم می‌ باشند. علاوه بر این موارد لینک‌ های داخلی در توزیع آتوریتی صفحه و قدرت رتبه‌ بندی در بین صفحات تأثیر دارند.

local seo 01 تأثیر سئو محلی در شغل شما

اضافه کردن صفحات لوکیشن به سایت

یکی از نکات بسیار مهم در افزایش تأثیر سئو محلی در شغل شما، اضافه کردن صفحات لوکیشن به سایت می‌ باشد. در صورتی که بیشتر از یک فروشگاه واقعی دارید، بهتر است که صفحات لوکیشن برای آن‌ ها بسازید. این صفحات در واقع، مشخصات مناسبی از آدرس، اسم، شماره تلفن، ساعت کاری، توضیح مختصر در ارتباط با محصولات و خدماتی که ارائه می‌ دهید، اطلاعات حمل و نقل و نظرات مشتریانی که از خدمات شما راضی می‌ باشند، ارائه می‌ دهد.

این کار می‌ تواند در سئو محلی بسیار حائز اهمیت باشد و به نوعی بیشتر کاربران محلی را با کسب و کار شما آشنا سازد. البته باید در نظر داشته باشید که در صفحه لوکیشن مطالب تکراری را نباید منتشر کنید. برای کسب و کار هایی که یک مکان دارند، یک صفحه «درباره ما» به صورت محلی ایجاد نمایید و سایت خود را نیز بر روی گوگل مپ اضافه کنید تا بتوانید به این ترتیب امتیاز زیادی را از گوگل کسب نمایید.

 

تولید کردن محتوای محلی

تولید کردن محتوا باید به جای اینکه برای موتور های جستجو انجام شود، برای مخاطب باشد. تولید مطالب عمومی می‌ تواند جمعیت پراکنده‌ ای را جذب نماید. بنابراین به منظور تولید کردن محتوای محلی در سئو محلی حتماً باید تمرکز خود را بر روی اخبار محلی بگذارید تا از این طریق بتوانید مخاطبان محلی مورد نظر خود را جذب کنید.

 

سوالات متداول

سئو محلی چه کمکی به سایت و شغل شما می‌ کند؟

سئو محلی را می‌ توانیم بخش بسیار مهمی از کسب و کار محلی شما بدانیم. سئو محلی در واقع کمک می‌ کند تا در یک لوکیشن خاص بتوانید کسب و کار خود را ارتقا بدهید و مردم آن منطقه شما را در جستجو های محلی خود بیابند.

سئو محلی با سئو اصلی سایت چه تفاوتی دارد؟

سئو محلی با سئو اصلی تفاوتی ندارد. اما نکته حائز اهمیت در سئو محلی این است که محدود به یک منطقه جغرافیایی می‌ باشد و تمام استراتژی‌ های سئو باید در یک محدوده مکانی خاصی شکل بگیرد.

 

 کلام آخر

 شرکت رهنما سئو با ارائه انواع خدمات متنوع در زمینه طراحی، بهینه سازی و سئو سایت می تواند بهترین انتخاب برای شما به منظور ارتقا سایت و رونق دادن به کسب و کار شما باشد. این شرکت از اعتبار چندین ساله در بین مشتریان خود برخوردار است که به دلیل داشتن تجربه و دانش کافی و حرفه ای بودن در این زمینه تاکنون موفق عمل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 0.5 دقیقه است